zebra, lips och klippning.

inne på tredje veckan nu på praktiken, och känner inte alls att jag tröttnat ett dugg.
trodde jag aldrig! så de är ju vääldigt positivt :)
inte så svårt att hantera 7-9 åringar som jag trodde.

har iallafall haft gympa med kanske 4 klasser idag, haft lite egna lekar osv.
fick ju i uppgift från skolan att hitta på någon aktivitet för barnen, så de fick självklart
bli lek på gympan med mig.
jätte skoj!


bild från igår när jag va oaktiv on the blogg.        - och det jag hade på mig idag, blev kallad zebra ganska många gånger, undra varför?

och sen hade jag tråkigt på min rast, så tog lite busiga bilder.




efter praktiken gick jag och klippte mig hos tuula som vanligt. klippte lite kortare lugg
och topparna. inte så stor skillnad, men de känns :)

nu ska jag kanske ta en powernap eller nått liknande, är mycket trött efter allt skrikande
i gympahallen idag höhöööö.



peace.

Kommentarer
Postat av: Kungen/maria

jävla zebra, uh, hur kunde du?

2010-03-23 @ 23:27:31
URL: http://mariahaansen.blogg.se/
Postat av: emily

ah "kungen" maria.. du är maria, uh, hur orkar du?

2010-03-24 @ 23:28:14
URL: http://emilydiane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0