rödspätte - YEAH!

har förberett mig hela kvällen för allt som ska vara med osv.
packat, duschat håret, och på dagen va jag och maria på stan efter praktiken. shoppade
lite och solade. så nu är man FRESCH.
hade möte med laget klockan sju också och då kändes de verkligen på riktigt att vi ska åka redan imorgon.
ska bli så gryyyyyyyyyyyyyyyymt!
fast resan dit blir nog b. ska åka från stan med tåg 06.01 och är framme i göteborg vid 9. sen ska vi GÅ
ca 3 km till färjan, bara för att vi inte gjorde som förra året och åkte med minibussar. blöööö.
men de är värt det såklart!

hade en kul sista dag på praktiken också. fick så mycket kramar och pussar så jag är helt överväldigad
med barnkärlek nu :D vill bara tillbaka dit!
sötnosar.
fick ett stort påskägg av avdelningen också som tack för att jag varit där! <3



nu ska jag och maria sussa vidare och antagligen vakna en aning tidigare än er.
hehe, kul ?



men ha en bra helg och
GLAD PÅSK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0