ovanligt för o vara mig

kunde haft de bättre i helgen när man tänker på hur jag mådde..
maria fattar haha!
fick iaf magsjuka i lördags när jag hade KOMMIT till maria i grums :o
fast fattade de inte förens vid 11 då jag verkligen började.. ah.
mådde bara illa hela kvällen.

så va hemma från praktiken igår för o vara säker på att inte smitta alla godingarna där.
var huuuuuuuuur tråkigt som helst, fattar inte hur vissa klarar av de när dom är sjuka i
typ en vecka osv. jag blir för rastlös!

måste bara påpeka att det har varit sol - varenda dag nu! hur underbart är inte det?
man blir så mycket gladare och piggare av att bara se hur ljust och varmt det ser ut
på morgonen när man vaknar. så jag steg upp idag med bra humör, men mådde lite sådär.
tänkte bara att jag va lite småtrött..
mådde hyfsat hela förmiddagen men det vände efter lunch. va snurrig i huvudet och helt slut i kroppen,
kände av lite illamående. så min handledare skickade hem mig vid ett.
för o må bättre satte jag mig i solen i den friska luften - gjorde mycket mot illamåendet och min blekhet haha!



ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra.
om jag orkar, träffar jag nog julia.
måste verkligen prata med henne känner jag, du är den enda som förstår.
får se om jag mår bättre :)


och till sist..


todays:

premiär för skinnjackan va underbart idag! :)




:*


Kommentarer
Postat av: jules

jag älskar dig emily <3

vi ses imorgon!

2010-03-16 @ 21:41:19
URL: http://julesblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0