onsdag, up&down

som vanligt gick jag på praktik ännu en solig och underbaaaaar dag på hammarlunden.
ida började också idag, och jag ska va på samma avdelning som henne varje onsdag så
spenderade mesta delan av dagen i hennes sällskap. det tyckte jag allt om :)
gick hem efter det och pratade med mamma.
blir kanske inget grekland för min del för fick jobb dom veckorna vi tänkte åka.
och jag vill inte sumpa den chansen. kan få bra fördelar där till nästa år, och kanske jobba
som vikarie ist och känna mer än dubbelt så mycket + mer tid. låter inte det bra?

men det finns många nackdelar med att skippa grekland också.
men den största är ju att ragga greker med tilda!
ska verkligen försöka att få en annan period, men inte så säker på att de kommer funka.
men ska prata med chefen imorgon tror jag :)

nu på kvällen har det bara bestått av maria och träning.
va riktigt skönt.
skrattade tills jag bokstavligt talat la mig på golvet och grina.
och gissa tre gånger vem som fick ner mig till golvet? (ehum, tilda..)

jaja, nu ska jag lägga in en bild på mah look of todaaay i en pure kissie-style och sedan glida vidare.


IDAAAAAAAAAAAAG

hehe...



p.s... vore ju inge fel med lite (MYCKET) sommar och lite färg på huden. right?


good night.


Kommentarer
Postat av: Petra K

fin du är emily :)

2010-03-12 @ 16:21:34
URL: http://petrakjellen.blogg.se/
Postat av: emily

du med gumman! :)

2010-03-13 @ 00:00:40
URL: http://emilydiane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0