love spontant

har inte alls gjort saker som jag skrev i förra inlägget.
har bara gjort mer spontana grejer.
visst, skulle till boda borg i måndags men blev inte så - synd!
hade världens sjukaste fyspass istället på träning. gött, men har fortfarande ont! :o
på tisdagen kände jag mig dryg som fan,
men drog mig (helt spontant) ut till skåre efter jag pratat med natta.
vi åkte till ica och köpte ben&jerrys (länge sen!!!) och gottade oss med
filt och film. älskar tjejen :)



..och busa lite ofc ;)


imorgon (idag) ska jag åka till sunne klockan 2.
skulle egentligen ha åkt på kvällen och sovit där nu
men blev inte så tyvärrrrrr.
så åker dit med marcus, och så festar viii sönder på kvällen ;)

no idea vad jag ska göra till helgen - underbart! :)



nu måste jag nog sova hihi.

NATTI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0