it's the beating of a young heart

jag älskar att vara självständig.
ville mest bara säga de :)


men blir väl tvungen att berätta lite kort vad jag har gjort i helgen.

fredag - va hos elina med folk. skön-t. kolla tv och spela lite!
sov hos tilda och mös.

lördag - gick upp efter elva med match i tankarna som började klockan två. vinst med 14-7 tror jag!
ganska nöjd med min insats, bidrog med att vi fick 3-4 straffar och annat :)
sen på kvällen åkte jag, morsan och jonas till hultgren och hade middag där.
alltid lika bra där!
sov hos tilda igen.

söndag/idag - ehum.. vaknade halv fyra för blev väääääldigt sent igår he he. gick hem och åkte med morsan
till grums eftersom siss spelade mot min kära vän maria. lilla cp.t va rätt duktig trots allt<3
dukade när vi kom hem och lastade oss fulla med pizza med johan falk på tv.

nu ska jag dricka te och softa och försöka få min sömn. är ju inte så trött direkt......


goodienighty.


den filmen och låten är ju bara för bra!


:)

Kommentarer
Postat av: "lilla cp.t va rätt duktig trots allt"

tack lille mupp! <3

2010-03-30 @ 20:25:33
Postat av: emily

haha siss då!<3

2010-03-30 @ 22:37:02
URL: http://emilydiane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0