trötttrötttrött

sover bättre nu,
men somnar alltid så arg inombords och är spänd.
så de blir inte så bra sömn iaf..

ond cirkel detta.

har iaf hunnit gå tre dagar i skolan efter sist jag skrev.
har varit som vanligt, men är ganska skoltrött nu.
eftersom dom ändrade schemat brutalt.
fyy!

har verkligen tänkt på en mening väldigt mycket.
det passar in väldigt bra och får mig på bättre humör.
"What doesn't kill you makes you stronger"
ett väldigt bra motto, och funderar starkt på en tatuering
med den texten någonstans. en tanke egentligen bara,
men väldigt inne på det. får se när de väl gäller.

känner att jag pratar om allt möjligt.
men mitt huvud är allt möjligt nu.
he.



<3


xoxo Em

Kommentarer
Postat av: jules

<3

- som bevis på hur mycket du betyder för mig!

2010-01-20 @ 22:34:01
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: emily

bäst! <3

2010-01-21 @ 12:20:19
URL: http://emilydiane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0