The best weekend evah

Lillebror och lillebror kom som sagt i fredags.
I was sooo happyyyyy!
Jag och siss åkte pulka med dom en stund tills dom ville in,
elinor åkte till sandra som fyllt år och jag satte mig och
kollade på scooby-doo med dom.
Som ni kanske fattar av inlägget nedanför.
Prutt-scenen va ju hilarious enligt dom (mig med dock) hihi.
Käka lite och sen parkera vid tv igen och kollade på Lillefot
med chips och godis innan vi mös ner oss i sängen alla tre.
<3

Idag har vi åkt pulka igen, fast mamma var med istället för
ellan eftersom hon skulle jobba.
Va nog ute i 2 timmar tror jag! Ska lägga in lite bilder på det nedanför :)
Bakade bullar gjorde vi förut också och de blev mycket lyckat!
Nu är det tomt i huset när dom har åkt hem, längtar redan till nästa gång
vi ses.
Underbara godingar :*


Nic busar



PULKA ÅKNING!






<3

ha en bra kväll!


xoxo Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0