Sammanfattning av 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inget nyårslöfte tror jag
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Näjj
4. Dog någon som stod dig nära? Inte så jätte nära, men elsa <3
5. Vilka länder besökte du? Thailand, Mallorca
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Ja...
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Vet inte 
8. Vad var din största framgång 2009? Tro på mig själv
9. Största misstaget? Ta vissa personer för givet
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Är aldrig sjuk, i sånna fall någon liten knäskada från handbollen
11. Bästa köpet? Kläder
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, Mat
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Vänner som alltid
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? When love takes over, Café del Mar, Money in the bank
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Helt klart gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit hand om mig själv
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ta folk för givet
18. Hur tillbringar du julen? Hos mormor & morfar som alltid <3
19. Blev du kär i år? Mh
20. Favoritprogram på TV? 2 ½ men
21. Bästa boken du läste i år? Bakom stängda dörrar
22. Största musikaliska upptäckten? David Guetta
24. Något du önskade dig och fick? Venne
25. Något du önskade dig men inte fick? Kan jag inte säga för då kommer han väl skriva igen på min blogg (fu)!!!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Skola, lyssnade på en gubbe i 3 timmar om hur man kör bil
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Om jag följt mina insinkter
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Som jag alltid varit . typ
29. Vad fick dig att må bra? Friends, mamma och siss
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Vin Diesel haha
31.Vem saknade du?
Olika
32. De bästa nya människorna du träffade? Ida.S, Ida.N, Maria, Emmy, Carro, Malin, dom flesta i klassen, thomas, julle, morgan och dom andra på jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0