Lördag

tilda hämtar mig om några minuter.
blir bio idag :)
'har du hört ryktet om morgans?'
kanske inte så mycket min typ av film,
men den verkar ju rolig :D
så det ska bli kul med bio och umgås med tilda ikväll!

annars igår efter skolans sista dag (och andra för denna veckan)
så gick jag direkt till lina.
följde med henne in till bergvik och kollade jacka.
haha de tog sin lilla tid ;)
direkt efter det köpte vi (jag) godis och drog till marias crib.
massa folk kom senare och vi såg på två skräckfilmer.
asså fyfan för paranomal activity.
hatar den!
har sett den förr, men den här hade ett annat slut som jag inte visste om.
så jag blev ÄCKLIGT övverraskad!
uuh.
gick iaf hem vid halv tolv, för va så trött, men somna ändå inte förens 3.
as konstigt.

så ja, idag har jag haft en slappardag fram tills nu :)
imorgon väntar jobb!
skönt med lite extra pengar.

nej nu ska jag åka,

ciao!



xoxo Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0