5e Januari

Idag gick jag upp halv ett.
skulle göra mig iordning och dra till sofia och sen
in till skoghall med henne.
så dum som jag va tog jag bara på mig ett par vanliga tights.
MINA BEN DOMNADE BORT!
fyyfan för att de ska va så jäävla kallt!
som jag sagt förut , jag ska nog aldrig mer klaga på att det är "för" varmt på sommaren!
det är mkt mer underbart än kyla iaf.

aja,
vi gick alltså till skoghall och på den "lilla" biten domnade bena bort totalt.
men som tur va fick vi skjuts hem till henne, haha!
chillade hemma hos henne och fick skjuts hem till mig av elise mamma på kvällen.
inte alls lata :)
så jag elise och fia beställde kebab och pizza och smocka i oss!
mumssss.
senare kom simon och marcus, kolla harryy pottah och bara tog de luuuuuugnt.
as gött.

nu ska jag försöka sova så jag kommer upp imorgon.
vi ska städa hela huset, och bort med allt julpynt.
hehe.


godnatt!



xoxo Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0