500 riksdaler rikare!

har jobbat "hela" dagen idag.
det va kämpigt, men kul :)
så det var en annorlunda söndag, och verkligen inte lika
tråkigt som den 'ska' vara!
ska nog jobba varje söndag framöver tror jag, det bli ju iaf 2000spänn i månaden?
inte så illa!

nu är jag sugen på något gott.
har ju faktiskt gjort ett nyårslöfte att jag bara ska äta gottis på helger.
så .. det är ju helgens sista dag och jag vet inte om man ska köra på de
eller försöka låta bli.
för haha, det har blivit rätt mycket på sistone, därav nyårslöftet!
jaja, kanske får gå med min coop-buddie om jag orkar :D


xoxo Em

Kommentarer
Postat av: jules

JAHAAAAAAAAA.. det var det du ville ^^

jävla opassande förkylning jag har. är asgodissugen och kan inte sova nu ju XD

2010-01-10 @ 22:42:14
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: emily

hahaha, ja de va lite därför jag inte ville säga varför xD för vet att du skulle fått damp om du inte kunde men ville :D

2010-01-10 @ 23:19:18
URL: http://emilydiane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0