valentine's day

igår spelade vi somsagt match.
va ungefär exakt som med hellton matchen, fast vi
var bättre än bruks. hade övertag hela matchen,
tills i det sista då alla blev helt plötsligt jätte stressade över
att tappa segern och då blir det ju inte bättre direkt..
så matchen slutade med 19-17 till brukspöjkera (n).

sen på eftermiddan kände jag mig sjuukt dryg. blev inget rally för mamma skulle jobba.
så planerade en inne kväll med mig själv.
men som tur va ändrades den snabbt efter att jag pratat lite med
davidsson, han skulle va med martin!
inte träffat honom sen HÖSTLOVET! eller ja, iaf varit med honom sen dess :)
så det var uuuuuuuuuunderbart att få träffa dig igen martin <3

senare kom martin olsson och johan.s också.
blev liiite för mycket cs snack osv haha, men annars var de kul :)


idag är det också alla hjärtans dag.
don't care so much :)
jag ska fira den bäst iaf: jobba ett tag, sen gå på bio med familjen i skåre!
YAY.



Kommentarer
Postat av: jules

åååh.. låten påminner mig så sjukt mycket om pappa <3

2010-02-14 @ 14:38:40
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: emily

sant </3

2010-02-14 @ 20:21:59
URL: http://emilydiane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0