maria hansen - kung!

igår sov mariä hos mig, wihooooo de va grymt :)
träna med mitt lag, för hon vill följa med till rödspätte (cupen i danmark)
och du va jätte duktig mariaa!
drog till coop, köpte lite för kvällen och kollade mest på roliga klipp på u-tube
innan vi kollade på någon film ;)
drag me to hell va äääääcklig!
ska låta bli att kolla på skräckisar mitt i natten efter de här.
men jaa, jag hade ju en maria bredvid mig som kändes tryggt :)

gick till skolan vid tolv, kollade på allas filmer som vi haft som projekt i svenskan..
sen hem igen :o
värt?

men nu är julia här<3
och sen kommer martin och johan hit!
ska kolla handboll osv :)

lägger in lite bilder på mig och natta från helgen i nästa inlägg ;)



bye!


Kommentarer
Postat av: maria hansen

Tack bebi! :D <3

2010-02-22 @ 22:23:38
URL: http://mariahaansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0