lilla födelsedagen :D

hade en go dag trots en orolig natt.
goda vänner i skolan, mycket skratt och mysa med ida efter skolan.
vid 4 gick jag hemåt och fick tag på juliabajs.
gick hem till henne och fick en present direkt!
hur go?
hon känner mig uppochner inochut den tjejen, eller va man säger.


coolt blingbling halsband - och i form av en GRODA!
haha gud va galen jag var i dom när jag var liten,
samlade på dom i olika porslinsformer osv.
gör de inte längre, men den här va ju ballllllllllllll, love it!<3
tack bästa!

gjorde OFC kladdkaka, men med glass. och milkshake med jordgubbar :o
insaaaaaaaaaaaaane gott!
lyssna musik, prata, spela wii och mös gärnet.
va somsagt som lilla födelsedagen :D

perfect day (y)



pöss / xoxo Em

Kommentarer
Postat av: jules

MYS MED MYSMLOIII <3

2010-02-03 @ 19:37:21
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: emily

HAHA ååååååh jaaaaaaa! :D<3

2010-02-03 @ 21:24:49
URL: http://emilydiane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0