fläskläpp och förstörda knän

i tisdags va en bra daaag för då var vi lediga, så bestämde
mig för att gå på stan en sväng när man väl kan! har ju fått presentkort
och pengar som man måste spendera ;)
köpte mig mest saker på ginatricot som man såg på det senaste blogginlägget.
myycket nöjd!
senare den kvällen kom patricia, olof, tilda, jeanette, tom, natalie, leo och nic på fika.
bjöd på blåbärspaj och ananaspaj, GAH gott!
fick ytterligare mer kläder av både hultgren och patricia m. familj!
<3

igår gjorde jag inte så mycket, ända värda att skriva om var väl matchen mot hellton hemma!
alla spelade as bra! förlorade dock, men vi kvitterade genom hela matchen men tappade
det i slutet. synd :/
alla var nog rätt nöjda iaf. får tagga till nästa match på lördag ;)
det var på hellton matchen jag råka ut för fläskläppen och mina knän.
är ju mitt6:a, så när jag är på linjen och får bollen, slänger jag mig ner på golvet
för att målvakten ska få mindre chans och uppfattning om vart jag lägger bollen.
gjorde iaf 4-5 mål eller nått sånt den matchen :)
så är nöjd med min insats!


aja, ska ha svenska nu och fixa med våran film!



puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0