dryyyg

känns som de va länge sen jag bloggade nu?
eller inbillar jag mig? aja orkar inte kolla iaf :)
har haft en bra helg.
i veckan har ju mormor och morfar bott här så vi myste
till de lite i fredags med god mat och gjorde hemmalagad glass, som man bara
gjorde på citronsaft/kött, äggulor, floursocker, vaniljsocker och vispad grädde :o
trodde aldrig att det skulle vara så lätt att få god glass!
kan skriva recept någon dag, för jag rekomenderar!

senare på kvällen kom fia, tilda och elina! gick raka vägen till coop (haha)
och köpte med oss lite. skulle ha kollat på film men fastnade vid u-tube som
jag gjorde med maria i onsdags hihi. sen gick dom hem vid elva, för hade match i
lördags - som vi vann!
spelade mot forshaga, och resultatet blev 19-8 till oss.

söndag blev det inget jobb, men fick passa leo och nic här hemma med natta.
riiiiktigt mys!

så min helg va braaaaaaaaaaaaaaaaa!

tror inte så många fattar min humor men.. aja gör ett försök!



xoxo

Kommentarer
Postat av: Natta ;)

AHAH!XD

Jag fattar din humor (Y) XDD

2010-03-02 @ 13:36:43
URL: http://natcas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0