confessions of a broken heart

har egentligen inte så mycket att säga.
andra dagen på veckan bara, och jag har väl bara
haft skola som vanligt.
idag kom jag hem från skolan lite efter fyra. åt lite pannkakor
från igår, satte mig vid datorn, somna en stund.
sen vid halv nio gick jag hem till johan! han kom hem nu i helgen,
för ungen har sportlov redan :D skönt för honom. så va härligt att träffa honom
och prata lite, om allt och alla :) en äkta vän det där<3

pratade på att jag fick en idé när jag gick förbi isen på lövnäs innan jag kom till honom.
vi har tidigare bestämt att jag, martin, johan och julia ska va på torsdag.
så det blir antagligen skridskor då! attans va kuuuuuuul, va flera år sen!


sen ja,
har jag känt ibland att saker och ting är så värdelöst.
fast ofc när jag är ensam, och inte tänker på all glädje och livslust ni vänner och
familj ger mig<3
men man måste få tänka på det dåliga, för att kunna sedan glädja sig åt det varma
och bästa man har i livet!

vilket tyvärr inte är du...

Kommentarer
Postat av: jules

"man måste få tänka på det dåliga, för att kunna sedan glädja sig åt det varma

och bästa man har i livet"

SÅ SANT!

läskigt sant faktiskt..

vet hur det känns! <3

bv!

2010-02-17 @ 23:33:38
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: emily

sant ja!

älskling<3

2010-02-18 @ 16:58:07
URL: http://emilydiane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0