bfid1 är bra!

hade en kul sista dag inför sportlovet med klassen!
åkte buss in till tingvalla och åkte skridskor dom första två timmarna kanske.
gick inte aaaalls så bra för min del, har inte åkt på fyra år tror jag (om inte mer!)
sen gick vi vidare till curlinghallen, det var seriöst så himla roligt att jag anmälde
mig till skol-sm i curling med några till kompisar haha!
trodde inte alls att de skulle vara kul! :)





jag kör sälen!


maria kör sälen! (and strikes a pose)

efter tingvalla gick jag på stan en stund med ida, och sen träffade jojo!
åkte ut till hammarö och va hos mig en stund. va mys :*
efter det gick jag ut me lina, razmus, jasin och saffer till coop. drog hem till mig
och kolla film. jag däcka typ, så dom gick hem sen haha :D

ska bara va med fia ikväll tror jag, blir niiiiiiice!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0