skriver aldrig längre?

nej och jag vet inte varför. orkar väl helt enkelt bara inte!
finns liksom viktigare saker än att skriva i bloggen, men sant att det
känns roligare att uppdatera mer när man ska kolla tillbaka på t.ex det här
inlägget om 1 år! roligt att läsa vad man höll på med ;)

och det som håller på i mitt liv just nu är lite utav mini kaos.
har väldigt mycket i skolan, eftersom vi varit på prao i 4 veckor.
har mått lite sisådär dom senaste dagarna för vet inte vad som försigår i mitt huvud.
och igår..
jag skäms så brutalt för att säga det, men jag tappade bort min mobil..
jag skäms så mycket eftersom mamma har köpt den även fast hon sa att mobilen innan som blev
stulen skulle bli den sista hon köper! eftersom jag haft några redan.
så klantar jag mig som vanligt och är oförsiktig och tappar den påväg hem till lina.

vi va ute och leta efter den utan resultat, ringde till den och den verkar fortfarande vara på.
ringt till polisen men dom har tydligen speciella dagar och tider för den slags tjänsten.
sååå typiskt. så får åka dit imorgon och kolla om någon vettig människa har lämnat in den.
annars, får jag köpa nån kompis gamla mobil kanske och fixa nytt simkort igen nästa vecka.
JÄVLA KLANT ÄR JAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nu måste jag plugga iaf..
har inte tid att sitta här egentligen.


enda positiva idag är att lina sover här inatt och jonas kommer <3
får hoppas att vi hinner övningsköra lite i helgen, för måste komma igång med det
om jag ska kunna ta körkort såfort jag blir 18! eller hur?



hejråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0