hemma och har en go vecka

kom hem i måndags, ungefär halv tolv. va så jääävla trött! rest hela dagen och knappt
sovit något under den. så va skönt att komma hem till sin egen säng :) men saknade lina
bredvid mig som jag sovit bredvid hela cupen haha :D

på tisdagen va jag med johan på kvällen, köpte godis och satt och snackade framför tv:n.
skönt att träffa honom! har mest tagit de lugnt dom här dagarna förutom att vi hade match igår då.
vann med 24-8 mot kristinehamn - sista seriematchen :/ tilda sov hos mig inatt också. myyyyys!

hade iaf en as skön resa med brudarna borta i danmark! träffade sköna killar från göteborg och hjo
bl.a och handbollen gick också ganska bra. eller vi vann iaf 3 matcher och förlorade 3. ett utav de lagen
vi mötte gick till final, så de va ett tufft motstånd!

ska ta o försöka hitta på något idag att göra, för imorgon är jag bokad med kompisar och på lördag ska
jag vara servetris med elinor, tilda, emma, och johan på jeanettes 50 års fest! ska bli skit kul!


va mkt de blev nu.
men HEJRÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0