every day i see my dream




jag har känt ungefär såhär.

orka bloggen.
kanske inte så många som bryr sig iallafall men whatta, de här är ju min blogg.
som jag skriver på. som visst, ni läser men som jag skriver mest för min skull.
det här är som min dagbok :)  (kinda)


har inte gjort så mycket speciellt under lovet. som förra inlägget, så har jag haft en go vecka bara.
vart med lina, sovit hos henne, försökt oss på en grillkväll ute på mörudden med massa skönt folk
som slutade med att alla frös röven av sig.
men har haft det roligt som vanligt!

och kändes skönt men ändå drygt att börja skolan igen efter ca 6 veckor. nu är vi inne på andra dagen
men den missade jag pga en blanding av förskylning och vårallergi.
tog tabletter för det förra året och funderar på om man ska gå till doktorn om det och se om jag verkligen
har en allergi mot pollen och gräs. hum, tråkigt om de ligger till så!

fruktansvärt tråkigt att va hemma när man är sjuk, är för rastlös för att sitta hemma en hel dag. funkar
inte för mig! men man måste väl bli frisk...



man får stå ut med långa inlägg när jag inte orkar i några dagar och jag ändå försöker sammanfatta det kort
nog. jag gillar ju trots allt o skriva.

ska ta och gå ner en stund och se vad mamma har för sig. min älskade mamma ♥



xoxo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0