älskvärd helg

jag har mått.. få se nu.. UNDERBART!
har ätit god mat tillsammans med mormor och morfar , kollat lite
film på bl.a när jag och elinor va små, myst med glass, godis till det och bara pratat
om allt! en helt underbar helg alltså :)
tyvärr åker dom hem imorgon men då får vi träffa underbara små godingar som
heter leo palm & nic palm plus resten av familjen! det kallar jag älskvärd helg.

klockan är mycket så tänkte bara slänga in några bra låtar och en
inte så normal bild på mig och min kära vän lina :D


hey, soul sister - train



hot - inna



omg - usher ft. will.i.am



shots - lmfao ft. lil jhon

märks att jag har rätt bred musiksmak...



NOW TO THE PICTURE!!!!!!!!!!!!!

söta va ? eller nää.....



PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0