school's great, yah man!

åååååååååååååååh va jag älskar den här veckannnnnnnn!
slutar aldrig efter två förutom på torsdagen.
LEDIG på fredag..
..PÅ FREDAG!!!!!!!
meow ;]

så ja, jag slutade halv ett idag och for hem.
morfar skrämde mig med en hård knackning på vardagsrumsfönstret,
så hjärtat fick jobba lite extra nån sekund.
men ja, direkt man ser hans lilla luriga flin kan man inte
annat än fnissa åt göbben :)

han ska vara här tills på torsdag och de kommer bli trävlitt.
det första han gjorde va att skjutsa mig till stan så jag fick
köpa mina skor jag ville ha.

these beauties;


love 'em.

idag fyller också sofia "fialotta" thernström 15 år.
herregud kvinna, <3
ska ringa henne sen när jag vet att hon slutat skolan,
och kanske träffa henne om hon kan för imorgon åker
hon till turkarna. gud va härligt!

imorgon ska jag då spendera dagen med jules.
men de vet hon inte om än, hihi (a)
ska ringa henne ikväll, om inte minnet sviker.

känns så skönt att allt ligger som det ska nu, på rätta platser.
jag lever som jag ska :)




heidooo

Kommentarer
Postat av: petra k

snygga klackar måste jag säga :)

2009-09-08 @ 19:13:10
URL: http://petrakjellen.blogspot.com
Postat av: Jules

saknar dig som fan bv <3

skorna var awesome :D

2009-09-08 @ 19:41:06
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: JAG FÅR BARBIE ATT RUTTNA

grymt snygggggga skor bibi! :D<3

2009-09-08 @ 22:33:22
URL: http://marieabosamra.blogg.se/
Postat av: emiiiiiiilyyy breee

aw thank you allllllllllll <3333

2009-09-09 @ 18:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0