"redan" höst shopping?

åkte in till stan idag.
fick 1000kr av min underbara mamma för att handla inför hösten.
gosh va de låter deprimerande..
men mindre deprimerande är ju min nya jacka jag köpte.
jag älskar den!!!

sen hittade jag ett par jätte fina klackskor på foot news, men som jag dock
inte hade råd med.
sen när jag väl är hemma och ringer mamma och berättar om mitt fynd,
och min lilla förälskelse i skorna, men får vänta på studiebidraget.
trots alla pengar hon la ut så tyckte hon att jag kunde lägga undan skorna tills hon
kommer hem, så åker hon och handlar dom åt mig.
en bättre mamma är svårt att hitta <3

denna helgen har varit mycket bra tycker jag också.
i fredags följde jag med anton till henke och micke i hans vattenpolo lag.
köpte pizza på norrstrand och sen ladda med chokladpudding till dom tre
filmerna vi hyrde.
*kenny starfighter
*steph brothers
*nåntingnånting..
somnade till den sista filmen..
blir ju helt slut efter skolan!

igår följde jag med på dm med damerna i deje.
så himla skönt att börja spela handboll igen!
vi kom trea iaf så jag är nöjd :)



Kommentarer
Postat av: Henke

Tack för en riktigt trevlig kväll xD

"Hihihihihihihih"............

2009-09-07 @ 16:21:11
Postat av: emily!

hahaha, men jaaa jag tycker om att fnissa :D

tack själv ;)

2009-09-07 @ 18:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0