långA helgeN

det är torsdag och skolan börjar på måndag för mig :)
wihoooo!*

ska sova ut hela dagen imorgon eller göra en kladdkaka
nu om jag orkar och hälsa på på kyrkogården.
mys där jao.


och jag trivs så in i helvete braaaaaaaaaaaa i skolan så det är ju för
bra för att vara sant! klassen e as skön, älskar alla ni tjejer osv.
har så kul med er i skolan :)

i helgen ska jag kanske ut me elina var de sagt, om de blir nått :)
och så ska jag träffa potte och barnen någon dag.
gud vad jag saknar leo och nic <3

men ja, klump i magen fick man allt när vissa ämnen kommer upp...
pratade nämligen med henne idag, och ett egentligen så värdelöst
ämne kommer upp som alltid, men kan ju verkligen prata med henne om det
eftersom hon förstår mig så väl.
men ja.. de gick som de gick.

ska iaf visa en sak jag älskar med hösten (som för övrigt har en väldigt negativ inställning på mig, jeuk!)



MÖSSOR! och stora ska dom va :D



och haha, tycker om maries brand new phone ;)


IMORGON MYS MED BV!<3




pease man!

Kommentarer
Postat av: JAG FÅR BARBIE ATT RUTTNA

mobbas inte =/

2009-09-10 @ 21:16:20
URL: http://marieabosamra.blogg.se/
Postat av: emily din bree!

haha asså jo jag måste för tvåan och shiet är ju borta DAAAWG! :D

2009-09-10 @ 21:27:14
URL: http://emilydiane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0