hard for me to breath

...there's no air.


hade trevligt igår vill jag löööva.
skulle bara ha blivit mys med julia,
men vi drog iväg till henke med mktmkt sköna folk :)
vi tar inte vad som hände, men de mesta var bra :D
<3
sen blev det mys med "tio orsaker att hata dig" med snyggingen heath ledger, smores och en go säng att somna i sen. fast jag somnade ju inte förens vid fyra ungefär.. hihi (a)

så när jag vaknade idag blev det bara lite tv-tittande och fara hem direkt vid ett tiden.
älskade familjen kom på besök, för 18åringens skull då såklart :)
hela skaran potte, olof, tom, natalie, leo & tillsist lilla nic!
Jag älskar er alla så otroligt mycket, mer än ni någonsin kommer ana <3


nu sitter jag och funderar för mig själv.
men mest tänker jag; "what a wonderful world" :)


puss

Kommentarer
Postat av: Jules

BÄST KVÄLL <3

stefan är kärlek. haha!

hur går det med dig och "du-vet-vem" ?

2009-09-27 @ 20:39:09
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: emily

hähähähäh aaaaah :D

random.

;)<3

2009-09-28 @ 12:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0