en ny vecka på g

skolveckan har börjat igen,
and i don't mind!
älskar faktiskt gymnasiet och klassen. super!
och jag ska verkligen inte klaga över dagarna,
är ju ingenting av vad man hör att vissa får genomlida.
ett plus på det är ju att man får köra idrott 3ggr i veckan!
hade sista orienteringspasset idag - thank lord!
så sjuuuuukt tråkigt .__.

imorgon blir det väl antagligen fotboll eftersom vi ska ha hälsodag
på torsdag, vilket innebär fotboll för min del!

idag annars har det väl varit bra än så länge.
kör långa handbollspasset på 3 timmar ikväll (y)
sen följer nog tilda med mig hem en stund :)
älskar dig till månen och tillbaka `

puss



..och jag bara måste se den här filmen! (så sjukt snyggggg är hon)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0