ännu en gos helg

om jag ska sumera helgen har den varit slapp men ändå väldigt rolig.
i fredags åkte jag till kyrkogården och käkade lite pizza och va social ;)
sen när jag kom hem ringer julia mig och kommer förbi. så vi drar till coop direkt och shoppar
gott! chips, ostbågar, riesen och marshmallows. så vi hade lite grillning på ett varsitt ljus och gjorde smores!
attans så gottis!
parkerade vid tv:n och kollade på pirates of the caribbean; at the worlds end.
mums på tha boys i den filmen.

gick hem vid ett och somna bums.
så sen igår när jag vaknade åt jag och min lilla familj på tre frukost, gjorde oss iordning och
gick en härlig promenad. sällan vi gör något sådär ihop så det kändes skönt.
direkt när vi kommer hem siktar man mot min första körning - som jag längtat efter sen i februari när
jag gick kursen. men ja, elinor får ju köra i första hand eftersom hon är 18år snart, shit.
men ja, det va lite trögt i början men jag fick in det tillslut. as kul! :D

sen på kvällen gjorde jag och siss mat. fläskfilé med klyftpotatis och kantarellsås. mjaow !
glass till efterrätt.
for direkt till elina där också tilda & linnéa befinner sig, och vi är ute och går en sväng tills vi drar till
haaja och kollar lite film. fast jag somnade dock efter halv ett kanske.

just nu sitter jag och skriver på Olofs bärbara dator och mojsar hemma hos potte.
hon kom hem till oss vid ett och så drog vi och åt pizza på norrstrand.
mys :)

nu ska jag tjocka riesen.



pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0