allt flyter på, än så länge..

rörelse i huset hela tiden.
mormor, morfar och kusin linda som ligger med gips kom hit igår och har sovit här under natten.
nu strir mamma och morfar ute och lägger en stengång på baksidan, mormor gör mat hela tiden,
elinor försöker fixa med vårat gamla nintendo, och stackars linda sitter i soffan med sitt stora ben
och pluggar.
kände att jag behövde lite ensam tid, även fast jag inte träffat nån av dom på länge.

skolan va iaf som vanligt idag,
idrott hela förmiddan, sen svenska och engelska.
härligt!
när jag kom hem kommer jag ju såklart på att jag hade glömt att åka till apoteket
som jag skulle ha gjort innan jag va påväg hemåt. försökte fixa min punka på cykeln också innan,
men då var ju hela däcket fuckat så fick ta en lång resa på mammas cykel.
hemifrån --> skoghalls apotek
skoghalls apotek --> coop
coop --> hem.

men de va gött kan jag lova med vädret som kom fram nu på eftermiddagen.
om de blir så mycket sol dom lovat i september ska jag steka på.
brännan vill jag ha kvar ett tag :)

kände att inlägget inte blev som jag tänkt,
men de e so much bätthär med blogg än bdb, kan skriva ner mer här.



inget samtal på min telefon, ingen ynka signal.
men vet du vad?
I..don't..fucking...CARE!




Kommentarer
Postat av: JAG FÅR BARBIE ATT RUTTNA

sho breee du är bäst! :D <3

2009-09-01 @ 20:20:40
URL: http://marieabosamra.blogg.se/
Postat av: ÄR JAG BARBIE I SÅNNA FALL?

aaaaw, mah breeee, love you too<3333

2009-09-01 @ 20:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0