wallander kväll? :)

har nyss duschat, nice.
vaknade utav ett sms från fia imorse;
"Godmorgon!(k) det är wallander klockan nio
ikväll.. marcus place? (a)
"

de blir härliiigt! ska till henne sen när jag gjort mig iordning :)
så myser vi innan vi drar till marcus. simon ska med också tror jag ;DDD
jag ska verkligen ta vara på varje dag så jag inte känner att lovet
är bortkastat eftersom man längtat så efter det, right?
så detta lov kommer bli greatgreat!

på tisdag är det planer hos julia också!
fira milla med henne, julia, sabina, marion, martin och johan :*
oooh, break the dancefloor?

hihihihihih


jag lever min dröm
livet blir bättre när man vet vart man ska


Kommentarer
Postat av: fijaaaa

den wallander sög rumpa. harrypottahhh mkt bättre:D

2009-10-27 @ 13:03:19
Postat av: emily

jaaa english suckssss :D:D haha harrryyy e en stilig en! vissa andra är också stiliga! :D

2009-10-27 @ 16:11:28
URL: http://emilydiane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0