lov, sweet lov!

YEEEOOW!
lovet is here.
va ju egentligen igår och då va jag med fia
hela dagen efter skolan. fuck va mys de vaaaa :*
sen drog jag mig hem, kolla på syrrans match som mötte
carro i min klass - brukspöjkera! :)
siss lag förlora med bara ett mål, damn va spännande!

efter att suttit o klagat hela matchen på att jag va så hungrig så
åkte vi hem och gjorde tacos - NOMNOM!
fia ringer sen och säger att hon, simon och hampus står utanför.
happ, de va min middag de ehe :D
coop - hampus place.
kolla film, chilla och massa röv!
tro vad ni vill ;D ha!

idag kommer i alla fall johan hem, den godingen :*
gud vad jag saknar honom!
och att vara med ALLA!

men nuuue orkar jag inte skriva meeer :)



NAVV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0