going up north

mitt humör är på topp!
jag har tröttnat liiite på bloggen, därav inte så mycket inlägg
med jämna mellanrum.

haft två prov idag.
båda två gick bra. sen har jag bara ett prov till att tänka på
innan höstlovet, sen lattjooooo!
tycker också om idén med tjejkvällen med the oldies from the "old time"
den veckan eftersom becks fyller år då! blir ju perf :D
så de får vi ta tag i tjejer :)
annars har jag inte så mycket planerat till den veckan.
det enda "måste-göra-grej" är också att sova med tha gang, höhö!
reunion med er alla är alltid great, everytime!


dagens störta besvikelse; får äntligen recept på julias micro-kladdkaka!
- ingen kakao hemma
- inte ett enda ägg hemma

suicide time?!

nejdå men, det var inte så nice när de redan hade börjat vattnas i munnen på en, hähä :]




GOD NATT!


Kommentarer
Postat av: Jules

MIN KLADDKAKA ÄR GREAT <3333333333

2009-10-15 @ 23:57:36
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: emily

DEN ÄR SÅ FUCKING GOOOOD!<3333

2009-10-16 @ 14:46:25
URL: http://emilydiane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0