autumn

hösten är här på riktigt. så att man t o m kan erkänna det.
det är så himla kallt nu på mornarna, men mysigt med mössa och vantar :)
trädens löv har fått sina färger, och har fallit till marken.
kan nog säga att hösten är ganska fin ändå,
jag skulle nog tycka om den rätt mycket om det inte var för den här kylan!!
jag tål det inte.

(bild från förra hösten, rätt nice!)


STORT grattis till min goa morfar idag också som fyller 66 år!
ska firas imorgon i hagfors med allihopa! :)
Grattis i förskott till min morbror som fyller på söndag också.



nästan en hel vecka har gått nu igen i skolan också.
det går faktiskt rätt fort, men börjar bli riktigt trött om dagarna.
vet inte varför, för jag sover länge tycker jag, men men.
har börjat fått mer läxor och prov nu.
inte haft något än, he he.
så vi har två prov nästa vecka - fritidskunskap och arbetssätt & lärande.
har träffat älskade agnes också som jag saknat såååå, baby :*
sen finns de fler folk jag saknar som jag inte har träffat på år känns det som.
t ex johanna och albin. i'll meet yah some day ;*

nu vill mamma att jag gör två kladdkakor till elinors tjejmiddag imorgon.
hur tror hon att jag ska stå ut med att göra TVÅ kladdkakor utan att smaka?!
får se hur de går ;)


langarrrrr en bild på emily också!
puss

Kommentarer
Postat av: Anci

Hej gumman!

Det va trevligt att träffa er vid bion =). Hoppas verkligen vi kan föröka ses snart, vi saknar er.

KRAM

2009-10-03 @ 09:32:49
URL: http://fruwikmans.blogg.se/
Postat av: emily

hej faster!

det va jätte kul att se er efter så lång tid!

det får vi göra :)

kram från oss alla!

2009-10-07 @ 15:03:58
URL: http://emilydiane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0