dåligt av mig!

shit, en vecka sen jag skrev det senaste inlägget!
dålig uppdatering som fan, men ja.. det händer väl för mycket hela tiden :)
var ju somsagt förra helgen hos mina morföräldrar.
det var hur mysigt och skönt somhelst att få komma upp dit, även fast det inte var så länge!
nu är det liksom ända till jul man får vänta på att få komma dit, om man inte kan få till det! ;D

sen denna vecka har det väl mest varit skolan och träning som gällt.
träffade jojo gumman i stan efter skolan i tisdags!
det behövdes verkligen <3
vi tog en fika på waynes och bara pratade :) sen träffade jag på agnes och beckzz.
så gick runt me dom ett tag, innan jag hoppade in i pottes bil påväg mot bergvik :D
fick träffa bröderna, natalie, tom & olof också. underbart!

sen nu är det ju torsdag.
imorgon är det bara två lektioner kvar från helgen. ska bli en riktigt kul helg också!
yeeeaaah!

nu ska jag läsa lite mer på arbetssätt & lärande! :D


puiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0