YAY

nu har jag en funkande mobil som jag fick
låna av julia :D hennes gamla sony ericsson!
får låna den till jag får min samsung ultra touch :)
mycketmycket snällt julia :*
så nu kan alla få tag i mig iaf !


detta är den mobilen jag kommer få, älskar er mamma & jonas! tack<3

hade massa mys prat med julia som vi alltid har,
och har saknat det. va ju ett tag sen vi sågs!
kollade lite på 2½men också, (y)
sen hem och göra lite toast framför tv men siss och mamma.

och nu ska jag försöka lägga in allas nummer igen på sim-kortet!


DAGENS LÅTAR:

Bye Bye Johnny - Return


Blame It On You - Gathania

Kommentarer
Postat av: jules

Allt för dig bästa vän <3

vi måste fan va mer, läskigt att jag saknar dig mer nu än innan vi va :<

älskar dig <3

2009-11-27 @ 00:32:49
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: emily

Bäst är du julia!<3

ja eller huuur! min :< (L)

loveyoutiltheendoftime :*

2009-11-27 @ 14:39:23
URL: http://emilydiane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0