sunday - lets forget

får liksom inget grepp om saker och ting.
allt bara glider ur händerna på mig.
som känslan av att känna sig helt utan besvär,
utan olycka och smärta.
det försvinner fortare innan jag hunnit uppskatta det.
vissa fattar inte..
att om man bestämt sig för att glömma det förflutna
och det som varit, så ska man inte riva upp det igen.
som ett slag rakt i ansiktet.
kanske bara tänka att låta mig vara ifred.
acceptera en annan individs beslut - att få vara ifred.

 

förutom att ha tänk på det ovan så har helgen varit okej.
men som vanligt alldeles för snabb.
allt det roliga försvinner alldeles för snabbt.
men ja.
life goes on, so just keep being strong.

för att göra nått positivt så har mitt hår växt som fään också.
det gillas!
tänkte klippa till de lite snyggt framöver, iaf så jag får lite lugg.



xoxo Em


Kommentarer
Postat av: Anonym

Trodde inte att du skulle vara så feg att det går ut över din bror, det smärtar mig djupt, det är väl mig du hatar, inte honom.



Skulle fortfarande vilja ha en redogörelse för vad jag gjort dig, utan att behöva gissa mig till det på dina kryptiska men tydliga blogginlägg.

2009-11-15 @ 19:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0