samsung it is

min mamma och jonas är ju ah,.. <3
känner mig fan som världens bortskämda unge!
inte för att jag kräver saker tycker jag..
men mamma började prata redan på att hon kan
få tag på en billig samsung ultra touch för 1300kr genom jonas!
fattar inte..
aja.
jag är glad iaf att jag slipper vara mobillös för länge så inte
folk kan få tag i mig, och jag dom :)

idag , vanlig skola.
mysigt som alltid att träffa tjejerna!
slutade halvfem och gick hem med ida, eftersom hon
skulle till lukas.
gick hem, pratade med mamma en stund och åt lite rester.
drog på träningen som bestod av 3 a-flickor och 3 a-lagare som
inte egentligen ska träna med oss, men de va ju tur idag.
skräll hammarö..
och träningen sög.
bra att hammarö vill träna innan match också, sshheeeet bra!

men mmmmmmmmmh.
ska käka nått nu och sen sitta här en stund till :)
lägger mig säkert som vanligt med boken i händerna.


xoxo Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0