önskelista?

blev helt stilla i huvudet när kerstin (jonas mamma) frågade
vad jag önskade mig i fredags.
fattar inte endel folk som bara vill ha och ha och FÅR allt dom
vill ha också.
jag säger inte att jag inte vill ha vissa saker, men när de gäller
julklappar så har jag inte så mycket idéer.
kanske en klocka och pengar.
mobil kanske, men de e ju så dyrt.
men en sak är klar - bort med samsung. hello sony ericsson!
orkar inte samsungen längre... :o

1500spänn ligger i min hand om några dagar också :)
för 15timmars jobb ungefär.
det är bra att han mycket generösa extrafarsor!
<3
har haft en treeevlig helg villsäga!

imorgon är det skola och får träffa alla busbrudar igen!
that's what keeps me going :)


xoxo Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0