onsdag

denna dagen han BFID1 varit på mariebergsskogen.
fått lära oss lite mer om allt där och en guide snackade
om rovdjur. hum.
ska nog ta en sovis sen och senare ikväll har vi match.
mot våra största rivaler haha!
kom och kolla :)
hemma 19:30!

igår hämtade potte upp mig efter jag slagit in min
och elinors present till leo älsklingsbror.
vi hade jätte kul med massa bus som vanligt och kollade
Eragon som förövrigt är en vääldigt bra film!
Håller med leo liksom ;)
vi käka iaf tårta och mös.
vid 11-tiden skjutsade potte mig, elinor och tom till
bk så fick jag mig en hamburgare och elinor+tom
beställde massssssaaaaaa king wings haha :D
lite tjock kväll, eller vad?

men leo blev iaf über glad av presenten,
älskar när hans ögon glittrar av glädje!
älskade, bästa lillebror. du är det underbaraste för mig,
som också nic.
han fyller också år snart förresten , gofisen.

nu ska jag checka vidare, sen sova lite somsagt :)


xoxo Em


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dina bröder är sötast någonsin <3

och jag saknar dig!

2009-11-19 @ 11:56:48
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: emily

<3

saknar dig med!

2009-11-19 @ 23:08:12
URL: http://emilydiane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0