mår ju bra

en helt ny vecka började idag
den va faktiskt väldigt bra,
även fast jag fick överskottsenergi för att jag
inte fick ut det på rätt person (a)
men det är väl nice ibland!

i helgen var jag ju somsagt i hagfors.
efter den lilla trippen dit är jag galen efter jul nu!
vi började prata om julgodis, vad vi skulle göra,
våra lite mer nya traditoner och ååh det bara värmde innuti!
om man älskar sin släkt kan man ju bara inte hata julen? :)
vi åkte iaf hem sent på lördag, eftersom jag hade match igår
och mamma&siss skulle till lindesberg och kolla handboll!
matchen vann vi med 16-10, riktigt gött!
efter jag kommit hem träffade jag älskade fialotta och vi drog till
elise och mös.
bra helg! (y)

imorgon är det våran tur för svinunfluens-vaccinet också!
efter att ha varit såå bestämd med att inte ta den, så fick ett
snack med släkten mig på andra tankar.
vem vill hellre vara sjuk i 2 veckor än 1dag?
så sprutan tar jag imorgon :)

over and out!

xoxo Em



(DAGENS LÅT!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0