jag har ocksååå tråkigt!

gör som julia.

har ju lite tid att döda innan träningen :)

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? - (a)
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? - eh, ja.. 2-3?
Vad tycker du om kärlek? - i dunno anymore
När kramade du någon sist? - idag, marie :)
Kramade du någon speciell person? - jja
Har du svårt för att bli kär? - nja inte direkt :)
När kysste/hånglade du med någon sist? - fredags
Är du singel? - yep
När fick du senast en komplimang? - jag tyckte jag fick en fin komplimang iaf, att jag har damp (y)

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös
- nopppe
Playat? - ikke medvetet
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - mm
Gjort något riktigt dumt? - hehe AH
Gjort något du verkligen ångrar? - i guess :)
Varit nykter på nyårsafton? - aldrig varit onykter då så  :D
Åkt ambulans? - nä:(
Gjort nåt olagligt? - DAH
Blivit polisanmäld? - neeeeeesh
Fått din mamma att gråta? - ja
Skämts över dina föräldrar? - jaaaaaaaaaaaa
Skämts över dig själv? - :O
Sagt jag älskar dig och menat det? - konstig fråga
Tar du droger? - every night
Dricker du? - ah
Vad har du på dig när du sover? - spill rill? men en tränings t-shirt
Vad hatar du verkligen? - finns väl endel att rabbla upp
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - om jag har
Är du ensam nu? - jaa, vart är ni? :o
Vill du gifta dig? - vetinte
Vill du ha barn? - jo.. men inte nu hehe :D

SENASTE PERSONEN SOM:
Såg dig gråta? - mamma tror jag
Fick dig att gråta? - inte värd att nämna
Du delade en cigg med? - ståhl
Du gick på bio med?
- potte, natta och siss
Skällde på dig? - venne :p

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? - nää
Kramat någon? - yes!
Pussat någon? - ja, eller kinden :)
Köpt någonting? - chokolade boll
Sjungit? - jora
Saknat någon? - JAAAAAAAAA


xoxo Em

Kommentarer
Postat av: jules

CHOKLADBOLL <333333333333333

2009-11-30 @ 18:01:58
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: emily

tkr om de varje dag nu ist för bara fredagar! haha sköjje bar :D<3

2009-11-30 @ 20:44:15
URL: http://emilydiane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0