ida my love

vanlig skoldag idag, men sista för veckan.
studiedag imorgon ;)
så idafis sover hos mig inatt!
mys är hon.
har gått till coop och köpt candyy och
sen gick vi hem och ah, slappa, käka,
kollat på Grinchen och nu sitter jag här och skriver
lite med en halvdöd ida i sängen haha!

hade iallafall utvecklingssamtal idag och det
gick väldigt bra faktiskt! känns skönt :)
*väldigt avis på dom som ska se New Moon idag förresten..*
bara för att påpeka..

hälften av kläderna mamma beställt åt mig på H&M kom
idag också.
inte haft nya kläder på mig på länge så de kändes freesh.
"fly fresh"



~blå stortröja med paletter
~lång grå tröja med knappar (har en likadan röd på mig nu också)
~sött rosa linne med smala axelband
~stor vit och mysig kofta
~svart bolero
mums!


nu ska vi mysa med en till film tror jag.
och så får vi väl se när vi däckar ;)

xoxo Em

Kommentarer
Postat av: jules

NEW MOON VAR BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA <3

alltså.. jag vill se den igen ._.

2009-11-20 @ 23:57:45
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: emily

med mig? :D <3

eli vill också jätte gärna se den :o

2009-11-21 @ 21:20:58
URL: http://emilydiane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0