walk idiot

nice dag i skülan idag!
gillar att alla blir som vilddjur bara man har lite
godis,.. naaej..
hade matteprov också, gick scheeet bra! gjorde t.o.m
lite vg-uppgifter som jag typ aldrig i mitt liv gjort förut :)
dvs jag tycker nog om min mattelärare eftersom jag orkar
lyssna på henne!

efter skolan åkte jag hem, och sen in till stan med mamma.
handla skoor.
köpte faktiskt FYRA par.
helt insane, men myycket nöjd.



 --> 





(y)

snart kommer linda kusifin och de kommer väl bli julprat som vanligt ;)
inte såå långt kvar ju! två veckor bara till julloveeeet!
sen kommer laina hit också,
ska dra på a-pojksmatch i hallen :)

that's all for now.


xoxo Em



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0