uddeholm

sitter på kusifinernas dator och tänkte blogga lite snabbt innan jag går över
till andra sidan, där mormor och morfar bor ;D
åkte hit på måndag kväll istället med linda eftersom jag ville hit.
så de va skönt att vakna upp här igår och inte känna någon stress!
så ja, igår gjorde vi inte så mycket. handla massor till julgodiset
som vi gjort idag, bakade pepparkakor och spelade fyrmansvisst (kortspel)
till klockan blev efter tolv tror jag.
as gött att komma hit  - och framförallt bort från allt!
ikväll ska vi göra som vanligt kvällen innan julafton - kolla på uppesittarkväll haha!
även fast de inte känns så kul med att sitta o dutta på en bingolott, så känns de nice iaf,
kan nog bero på att jag är ett litet traditonellt-freak :)
sen imorgon är det äntligen jul.
love it!
sen på annandan åker vi till sthlm i 2 dagar för mellandagsrean!
PERFEEEEKT!
GOD JUL än så länge ;D


xoxo Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0