segt som FAN


jäävligt sugen på att se!


förutom bio sug så har början på veckan gått otroligt seeegt.
känns som om de lika gärna skulle kunna vara fredag nu ist, men det är ju bara tisdag.
viiiiiiiiiidrigt!
hade väärldens jobbigaste idrottslektion igår som jag,emmy,frida&natalie höll i.
hur fan kan 16-åringar bli som dagisbarn?
alla sprang runt och lekte, skrek, skrattade, lyssna verkligen INTE.. men direkt
håkan kom in i hallen så kan dom lyssna :)
total respect Yeaaah..

vad hur trött som helst imorse, så ingen bra start.
men fyfan va alla jublade i klassen när svenskaläraren sa att lena var sjuk!!
bokstavligt talat jublade.
så istället för att åka hem gick jag in till idas rum och vi kollade på new moon & åt
carbonara :)
blev väldigt ledsamt innan jag åkte men var bara glad att jag fanns på plats
intill dig då, skulle kännas piss om jag satt här hemma och fick reda på att du
är så ledsen<3
hoppas de löser sig vännen.

till veckan ska jag ha match och på fredag åker vi till sthlm och jobbar.
denna gång i ett sjukhus, byta amaturer och städa.
phu, men de är mycket värt för pengarna!

men nu ska jag göra gratis jobb i mitt egna lilla rum :)


xoxo Em


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för att du FINNS emilybästapalm! <3333

2009-12-09 @ 23:23:14
URL: http://idasvenssoon.blogg.se/
Postat av: jules

JAG VILL SE DEN FILMEN! <3

2009-12-09 @ 23:57:03
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: emily

bästa ida<3



DÅ SER VI DEN FÖR INGEN VILL SE DEN MED MIG ! :'(( <3

2009-12-10 @ 00:22:11
URL: http://emilydiane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0