olyckad men lyckad kväll :D

kvällen blev inte som planerad igår, men den vart mysig ändå!
skulle ha vart inne i stan med "mossa" på fest,
men de strula sig synd noog :)
men va hemma hos hultgrens och hade mys ist ;D
va nog uppe till tre så jag orkade inte gå hem, så fick sova över där!
idag ska jag nog till laina tha kötte sen och va med folk :)
blir niiiiiice.
får lite jobb hos potte imorgon också kanske.
gött med extra cash - alltid!

på måndag kommer johan hem också har jag hört, så får
ta vara på den dagen med honom och troligtvis jules and martäng.
på tisdag drar jag till hagfors.
pyssla och göra julgodis med kusifinerna och sen fira jul på torsdag.
älskar julen.
tack vare min underbara släkt <3

nu ska jag göra mig iordning innan jag drar till lina! :D



xoxo Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0