nothing really

nyduschad och relaxed till max ;)
fick mat utav elinor direkt jag kom hem efter en vunnen match
mot karlskoga! härligt :D
13-8 blev reslutatet och jag dängde in 2 mål iaf.
sura var nog alla i laget iaf eftersom vi tyckte att vi kunde gjort
bättre ifrån oss, but.. what tha heckkkkkk, vi vann ju? :)

soft dag i skolan, och snart klar med allt arbete som ska vara inne
innan jullovet.
fick reda på av våran idrottslärare att vi ska kunna minst 24 muskler
i kroppen på både svenska och latinska :o
fast det blir efter jullovet - men längtar INTE!
alla hette något i stil med: muskulus tractuis plemsgjsjgsfjaönföskuis
skit svårt!
säger som conrad; muskulus bryrimus inteimus.

åker också som saagt till stockholm imorgon med mamma.
åker vid fem tiden, eftersom hon jobbar.
ska bli kul att få in lite pengar :)


saknar så himla många nu..
blir stressad bara jag tänker på det eftersom ALLT händer hela tiden.
liker ikke.
men jag får väl ta dagarna som dom kommer.



xoxo Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0