mycket bråå

igår var jag ellan mormor&morfar på stan hela dagen!
handlade julklappar, fikade och kollade på bio på kvällen.
luftslottet som sprängdes (y)
natalie hade tydligen match igår så vi skulle inte hinna fira
nic ordentligt så potte hämtar upp oss om ungefär en timme :)
jag och ellan hann hitta julklappar till hela familjen i skåre
igår så de känns skönt att ha det gjort och kunna lämna över
dom ;) känns så himla mycket bättre att köpa julklappar när
man har jobbat SJÄLV för alla pengar man har + studiebidrag då.

har varit skit mysigt att ha mormor&morfar här nere en hel helg
och kan kan knappt vänta tills vi drar dit om mindre än två veckor!
för på torsdag är det bara 1 VECKA kvar i skolan!
sounds wonderbart.

nu ska jag börja göra mig lite iordning och bli klar tills potte kommer :)!



grattis Nic 3år igår!<3


xoxo Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0