lite julbilder

är då hemma nu och kan lägga in lite bilder från förra veckan :)
haft en mycket mysig sådan.

lite pepparkaks bagare:

mormor bakar                    skådaaaaa!                siss har en apa, jag har katn!


julafton:

christmas tree            malin, morfar, maud   linda kusin                malin, linda, mom, siss     malin, linda, jag, siss



well that's it :)

har varit med julia hela dagen när jag kom hem.
coop, tjocka lite höhö.
och nintendo spel med både henne och hennes bror björn,
faktiskt as kul ;D

sen drog jag på träning, och uh de behövdes!
planering inför kvällen är att dra till tilda och
spendera natten där! mycketmycket braaaa :D

så, so loooong suckaaahs


xoxo Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0